Pomoć i kontakt

Izravno nas kontaktirajte!

Imate li pitanja o našim uslugama i proizvodima? Potrebna vam je pomoć?

Usluga odmah
+49 800 77 12345

Pon - Pet

8:00 - 18:00

Sub

8:00 - 13:00

Nedjelje i državni praznici su isključeni

Ili možda ne baš tako izravno?

Kontaktirajte nas
Mogućnosti kontakta
Pomoć i podrška izravno na licu mjesta
Pronađite najbližu poslovnicu

Esc

Esc

12.03.2024

Prvi klimatizirani vlakovi S-Bahn u Berlinu

HANSA-FLEX je partner Stadler Deutschland GmbH u integraciji klima-uređaja za nove berlinske prigradske vlakove.

  • Reference
  • Željeznica

HANSA-FLEX AG i proizvođač željezničkih vozila Stadler Deutschland GmbH surađuju već oko 20 godina. Sada su ove dvije tvrtke uspješno ojačale svoju suradnju integracijom klima-uređaja za nove berlinske prigradske vlakove.

 

HANSA-FLEX i Stadler uživaju dugogodišnje partnerstvo. Na primjer, već su zajedno razvili sklopove od nehrđajućeg čelika za pneumatski kočioni sustav u podnom području željezničkih vozila. “To štedi montažerima u Stadleru ogromnu količinu vremena, jer ne moraju pojedinačno pričvršćivati svaku cijev. Ovaj sklop je sada ugrađen u gotovo svaki projekt, a HANSA-FLEX godišnje isporučuje nekoliko stotina ovih jedinica,” izvještava Paul Sielaff, menadžer prodaje za Berlin/Brandenburg u HANSA-FLEX-u. Ugovor za nove berlinske prigradske vlakove bio je poseban izazov, jer su po prvi put putnički prostori trebali biti klimatizirani. Ovo možda zvuči jednostavno, ali je zapravo bio složen izazov.

/

Posebno složena montaža cijevi

Tuneli u Berlinu su prilično niski, i teško je instalirati klima-uređaje na krovove željezničkih vozila. Stadler je stoga dizajnirao razdijeljeni klima-uređaj koji je kompaktno integriran unutar vozila, kao i ispod njega. “To rezultira vrlo sofisticiranim cijevima za rashladno sredstvo s uskim radijusima savijanja, dijelom ispod poda, a dijelom u unutrašnjem stropu, kako bi sve bilo što manje uočljivo,” objašnjava Nicklas Meyer, tehnički voditelj projekta za berlinski prigradski vlak u Stadleru. Budući da je HANSA-FLEX bio upoznat sa željezničkim vozilima tvrtke Stadler, sistemski dobavljač je uključen u novi projekt od koncepcije do puštanja u rad. Zadaci su uključivali ne samo isporuku relevantnih komponenti, već i montažu cjevovoda, njihovo testiranje prema strogim smjernicama Deutsche Bahna i konačno punjenje.

Zbog dobre suradnje na području pneumatike, želja nam je bila pridobiti kompetentnog partnera kao što je HANSA‑FLEX za ovaj projekt. Cijenimo spremnost na rad s kojom HANSA‑FLEX odgovara klijentima.

Nicklas Meyer

Technical Project Manager Stadler

Klimatizacijska tehnologija zahtijeva posebnu stručnost

Cjevovodi za rashladno sredstvo sastoje se od bakrenih cijevi koje se moraju lemiti na licu mjesta u vozilu. “Opskrba cjevovodima iz Dresden Weixdorfa nije bila nikakav problem,” komentira Sielaff, dodajući: “Ali nije svaki montažer kvalificiran za lemljenje na vlaku. Zbog vrlo visokih zahtjeva za nepropusnost, potrebni su posebno kvalificirani ljudi za montažu.” Andreas Fano (voditelj operacija u Berlinu) i Paul Sielaff sastavili su tim tehničara za ovaj zahtjevan zadatak i pružili im potrebnu obuku. Klimatizacijska tehnologija u ovom obliku bila je novo područje za HANSA-FLEX, a Paul Sielaff i tim iz poslovnice u Hennigsdorfu rado su prihvatili zadatak. “Dio naše korporativne filozofije je da se, kao sistemski partner, fokusiramo na potrebe naših kupaca. I ako to znači stvaranje nove poslovne jedinice iz ničega za dobrog, dugogodišnjeg kupca poput Stadlera, onda to radimo,” naglašava Sielaff. Stadler Njemačka cijeni ovaj stav: “Zbog naše pozitivne suradnje u području pneumatike, bilo nam je važno osigurati kompetentnog partnera poput HANSA-FLEX-a za ovaj projekt. Cijenimo predanost kojom HANSA-FLEX odgovara na zahtjeve kupaca,” objašnjava Nicklas Meyer.

/

Proširenje stručnosti u klimatizaciji

Budući da su radovi morali biti obavljeni izravno na vozilima, 14 montažera HANSA-FLEX-a redovito su bili na licu mjesta u tvornici Stadler. Izvanredno postignuće, s obzirom na to da je sve razvijeno unutar poslovnice. Paul Sielaff i Nicklas Meyer potvrđuju izvrsnu suradnju i koordinaciju između kolega. Šest godina nakon početne ponude, projekt se polako privodi kraju. Od razvoja do gotovog vozila, HANSA-FLEX je pratio izgradnju ukupno 85 četverodijelnih i 21 dvodijelna prigradska vlaka. Novo stečena stručnost, naravno, ostaje u tvrtki. Trenutno HANSA-FLEX uspostavlja poseban tim za klimatizaciju, koji će se od sada moći brinuti o klimatizacijskim sustavima za druge kupce, od početnog savjetovanja do završne instalacije. Zajedno sa Stadlerom, HANSA-FLEX već radi na daljnjim ekološki prihvatljivim rješenjima za buduće projekte.

Saznajte više