Pomoć i kontakt

Izravno nas kontaktirajte!

Imate li pitanja o našim uslugama i proizvodima? Potrebna vam je pomoć?

Usluga odmah
+49 800 77 12345

Pon - Pet

8:00 - 18:00

Sub

8:00 - 13:00

Nedjelje i državni praznici su isključeni

Ili možda ne baš tako izravno?

Kontaktirajte nas
Mogućnosti kontakta
Pomoć i podrška izravno na licu mjesta
Pronađite najbližu poslovnicu

Esc

Esc

12.03.2024

Izgrađena blizu vode

Nemoguće je zamisliti Hamburg bez vode. Osim luke, grad karakteriziraju vodena područja kao što su unutarnje i vanjsko jezero Alster, te brojne velike i male rijeke i kanali.

  • Pomorstvo

Nemoguće je zamisliti Hamburg bez vode. Osim luke, grad karakteriziraju  vodena područja kao što su unutarnje i vanjsko jezero Alster, te brojne velike i male rijeke i kanali. Slikoviti vodeni krajolik usred grada također je opasan: sofisticirano upravljanje poplavama stoga ne samo da pruža zaštitu od olujnih udara i poplava, već i uravnotežuje dnevni raspon plime i oseke rijeke Elbe. U središtu je 12 brana i tri protupoplavne barijere, koje omogućuju kontrolirani dotok i odljev vodenih masa.

 

Iako je Hamburg udaljen više od 100 kilometara od mora, plima i oseka i dalje su jasno uočljive: tijekom plime razina vode Elbe u luci naraste za više od 350 centimetara, a goleme količine vode guraju se niz donju Elbu prema Hamburgu. “Brojne brane i crpne stanice kontroliraju dotok i odljev, uravnotežuju vodostaj i izmjenjuju vodu u kanalima. Upravljanje poplavama potrebno je ne samo za vrijeme plime i oseke, već i za vrijeme jakih oborina,” objašnjava Juergen-Rainer Strohmann, koordinator i voditelj instalatera za održavanje u Odjelu za ceste, mostove i vodene putove (LSBG) u Hamburgu.

Brane su opremljene rotirajućim vratima i krilima težine do 20 tona, koja se otvaraju i zatvaraju preko velikih hidrauličkih cilindara za regulaciju razine vode.

Brave u kontinuiranoj uporabi

LSBG je odgovoran za vodene putove općenito, a posebno za obalnu i kopnenu zaštitu od poplava hanzeatskog grada. Stoga je odgovoran i za hamburške brane izvan luke. Brane su opremljene krilnim vratima i krilcima težine do 20 tona, koja se otvaraju i zatvaraju preko velikih hidrauličkih cilindara kako bi se regulirala razina vode. Vrata se ne pomiču samo tijekom poplava, već i mnogo puta dnevno kako bi brodovi mogli proći. Cilindri i hidraulička jedinica dizajnirani su tako da budu odgovarajuće snage, a vodovi crijeva podložni su relativno velikom opterećenju. Redovito održavanje je obavezno: “Odabrali smo HANSA‑FLEX jer smo tražili partnera koji također može pouzdano voditi velike projekte,” kaže Strohmann.

“Odabrali smo HANSA‑FLEX jer smo tražili partnera koji bi mogao sigurno voditi i veće projekte.”

Juergen-Rainer Strohmann

Koordinator i voditelj održavanja montera LSBG

Generalštabno planiranje

Bilo da se radi o redovnoj zamjeni vodova crijeva, modernizaciji brava ili prenamjeni instalacija: projekti LSBG-a su opsežni i složeni. Stoga se na zajedničkom prethodnom pregledu izrađuje popis svih crijevnih vodova i potrebnih priključaka i armatura, kao i ventila i pumpi, te se bilježe njihove posebnosti konstrukcije. “Na temelju toga planiramo materijale i zaposlenike, koordiniramo tijek rada i pripremamo se za situaciju montaže – sve u bliskoj suradnji s našim kupcem,” izvještava Jochen Meyer iz poslovnice Hamburg-Billbrook. Budući da su vodovi crijeva položeni na otvorenom, otpornost na vremenske uvjete i ozon igra važnu ulogu: sunce i kiša, kao i velike temperaturne fluktuacije stvaraju mnogo veći pritisak na materijale nego, na primjer, stalni uvjeti okoline koji se javljaju u suhoj tvorničkoj zgradi. Kako bi se pojednostavio budući rad inspekcije, LSBG trenutno uvodi sustav upravljanja crijevima. Novim sklopovima crijeva upravlja se pomoću portala My.HANSA‑FLEX, a postojeći sklopovi također se dodatno opremaju pomoću X-CODE.

Složena montaža

Dok male poslove izvodi Rapid Hydraulic Service, za ugradnju crijevnih vodova u cijeli sustav koristi se Industrijska služba s timom tehničara. “Najveći izazov je situacija ugradnje, koja je drugačija za svaku bravu i vrata za zaštitu od poplave”, kaže Meyer. Prije početka rada sustav se mora hidraulički osloboditi tlaka i isključiti struju, kako bi se moglo ući u opasna područja. Osim toga, osobna zaštitna oprema tehničara i oprema gradilišta moraju biti prilagođeni dotičnom sustavu. Spektar se proteže od prsluka za spašavanje i sigurnosnih pojaseva do opreme za spuštanje užetom i pontona za rad s vodene strane. Mnoga su mjesta teško dostupna, tehničari često moraju raditi iznad glave ili se spuštati sa posebno podignutih skela. “Upravo je to ono što posao čini tako privlačnim – pronalaženje pravog rješenja za svaku situaciju”, kaže Meyer.

Informativna analiza ulja

LSBG pridaje veliku važnost redovitim provjerama kvalitete hidrauličkog ulja: „Unaprijed analizama ulja možemo na vrijeme otkriti neposrednu štetu i tako izbjeći kvar cijelih sustava“, objašnjava Strohmann. HANSA‑FLEX Fluid Service uzima uzorke ulja na svih 20 brana, analizira ih izravno na licu mjesta u vozilu za analizu opremljenom laboratorijem, dokumentira rezultate i savjetuje kupca o daljnjim postupcima. Ako se, na primjer, u ulju otkrije abrazija, to ukazuje na početak istrošenosti Pumpe ili oštećenje crijeva. Pretjerano visoke temperature ulja, jaka zaprljanost ili povećani udio vode u ulju također pokazuju gdje je potrebno konkretno djelovanje. Istodobno, analiza ulja također otvara ekonomske prednosti: u mnogim slučajevima može se izostaviti skupa zamjena cijelog ulja u korist čišćenja i obrade postojećeg ulja. Bilo da se radi o industrijskim uslugama ili uslugama tekućina, brzim hidrauličnim uslugama ili prodaji dijelova putem poslovnice: LSBG koristi cijeli portfelj svog hidrauličkog partnera. To također uključuje obuku za tehničare. HANSA‑FLEX je središnji kontakt u pozadini za koordinaciju složenih projekata.

HANSA‑FLEX Fluid Service uzima uzorke ulja na svih 20 brana i analizira ih izravno na licu mjesta u vozilu za analizu.

Saznajte više

  • Lomeći valove

    U Centru za krstarenja u Warnemündeu vlada gužva. Obitelji, parovi i putničke grupe svih dobi vuku svoje kovčege u iščekivanju i bacaju pogled na kruzer AIDAbella.
    Saznaj više
  • U pokretu bez obzira na vremenske uvjete

    Djelatnici Njemačke službe za traganje i spašavanje na moru (DGzRS) odlaze na more kako bi pomogli ljudima u nevolji. Danju i noću, ljeti i zimi.
    Saznaj više
  • Div za rušenje na djelu

    Inovativna ruka za bager tvrtke Plannerer Holding KG ima daleko veću nosivost od konvencionalnih bagera za rušenje.
    Saznaj više